2014-12-30 | 02:40:07 | Filed Under: Nyheter

Khloe Kardashian upprör Justin Bieber Efter förbättring

 
Khloe Kardashian har avslöjat att hon av misstag lämnade Justin "riktigt upprörd" efter att hon köpte hans Calabasas hus och beslutade att göra en liten bit av hem förbättring.
 
Hon berättade för Cosmopolitan:
 
 Justin hade en såhär hörna under trappan som jag inte behöver så jag täckte upp det. När jag stötte på honom sa han "Vad gjorde du med hörnan? Jag brukade gå in där och spela tv-spel." När jag sa till honom att det var borta var han så upprörd, jag trodde inte att denna 20-årig pojken skulle ens bry sig!
 
Khloe förklarade att flytta in var en stor sak. Hon medgav att hon hoppades att vara gift med den tid hon hade fyllt 30 i juni, men med fokus på hennes andra prestationer.
 
Jag är lycklig. Jag flyttade in i mitt nya hus, vilket är första gången jag har ägt ett hem på min egen. Det är ett stort steg och min bror bor med mig - jag är så glad över det.
 
Khloe köpte Justins Calabasas hem för 7,2 miljoner i mars 2014.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: