2015-01-25 | 01:46:00 | Filed Under: Nyheter

Miley berättar till Justin: "Bitch, du stal min hårstill"

Är det därför Justin Bieber färgade nyligen håret tillbaka till brunt?

I en ny intervju med E! News kallar Miley Cyrus ut Justin Bieber för stöttning av hennes hår när han hade blekt sitt korta hår till en chockerande nyans av blont.
 
Miley sa:

     "Jag såg honom häromdagen och jag var tvungen att säga,"Bitch, du stal min hårstil! ".

     Jag bokstavligt sa det till honom och han sa: "Jag håller på att växa ut mitt hår." Jag sa, "Ja, jag också."

     Det är inte lätt med blekmedel. Det är svårare än det ser ut. Han sa, "Hur länge har du växt ut ditt hår?" Jag sa, "Sedan jag klippte det under 2012."
 
.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: