2015-01-16 | 23:03:45 | Filed Under: Nyheter

Justin vill fortfarande agera och vara en filmstjärna!

Justin öppnade upp till V magazine och avslöjade att han har stora planer för det nya året 2015, och att han inte vill begränsa sig till bara musik. Enligt Justin han vill sätta sin prägel film och modeindustrin.
 
Han berättade nyligen för V mag:
"Jag är fortfarande ung. Jag har fortfarande många personliga och professionella mål jag vill uppnå. Jag vill fortfarande skapa musik för mina fans. En dag hoppas jag att göra framsteg i filmer och mode också. Jag vill dela min kreativitet med världen.
 
Justin bekräftades att vara i en basket film med Mark Wahlberg, men det ser ut som att projektet har lagts på is. Förhoppningsvis kommer det fortfarande att hända!
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: