2015-01-16 | 23:19:46 | Filed Under: Nyheter

Jake T. Austin: "Lämna Justin ensam! Han är en man, inte en liten pojke! "

Jake T. Austin öppnar upp om hans åsikter om Justin Bieber i denna nya intervjun!
 
Den 20-årige skådespelaren delade sina tankar om hans kompis Selena Gomez "ex och mer i en intervju med The Dishh.
 
"Du vet, folk måste lämna honom ensam för att vi är i samma ålder. Jag vet inte om vi är i samma ålder uppe i huvudet men han är en god vän till mig och när han började dejta Selena, det är som min syster. Så jag var ganska övervakad [vem hon var in på] och han kom in i bilden och jag respekterade honom för att han är en man. Folk tittar på honom som om han är en liten pojke, men han är en man. Han sköter sig själv, han tar hand om sin familj, han älskar sina fans.
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: