2014-02-26 | 19:19:48 | Filed Under: Nyheter

Bonnie McKee hade sex drömmar om Justin (Video Intervju)

Sångerskan & sångskrivaren Bonnie McKee hade en episod med Joan Rivers för "In bed with Joan". Ämnet för hennes sexualitet kom upp när värden frågade vad hon tyckte om Justin Bieber.


Bonnie sa:
"Jag har definitivt haft sex drömmar om honom, jag kan inte kontrollera det. Han är verkligen söt. Han ser ut som en het lesbisk. Jag håller på med det."


Joan frågade sedan om Bonnie är bisexuell, svarade hon:

"Ja, det är jag. Jag tycker det är en av de saker där, du vet, jag tror alla små tjejer spelar "läkare" med sina flickvänner, och sedan blev jag liksom aldrig av det."


Bonnie McKee är mest känd för sin hits singel "American Girl". Hon skrev mega-hits för största stjärnor, bland annat Katy Perry, Ke$ha, Carly Rae Jepsen, Kelly Clarkson och Britney Spears. Hon var med och skrev "California Gurls", "Teenage Dream" och "Last Friday Night (TGIF)," och "Roar" för Katy Perry.


Kolla på Bonnies hela intervju nedan: 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: