2015-01-11 | 20:55:02 | Filed Under: Intervjuer

Justin berättar om karriären & hans nya album!

Karl Lagerfeld: Hur ser du när din karriär utvecklas? Har du fortfarande ouppfyllda ambitioner?
 
Justin Bieber: Självklart. Jag är fortfarande ung. Jag har fortfarande många personliga och professionella mål jag vill uppnå. Jag vill fortfarande skapa musik för mina fans. En dag hoppas jag att göra framsteg i filmer och mode också. Jag vill dela min kreativitet med världen.
 
KL: Hur tänker du dig själv när du är 30?
 
JB: Jag hoppas att jag fortfarande är välsignad att uppträda och göra musik. Jag hoppas att jag har en familj också.
 
KL: Jag såg dig uppträda på scenen och jag trodde att du var bra. Tycker du om att spela live?
 
JB: Jag älskar att uppträda live. Det är min favorit del av mitt jobb.
 
KL: Kan du verkligen spela gitarr?
 
JB: Ja.
 
KL: Någon sak du skulle göra aldrig i livet?
 
JB: Ge upp på mig själv, min familj, eller mina fans.
 
KL: Vilken är din favorit musiker från det förflutna?
 
JB: Michael Jackson.
 
KL: När var första gången du hade en känsla av att du hade blivit en framgång?
 
 
JB: Jag spelade ett äventyrsbad i New York i början av min karriär och tusentals tjejer kom för att se mig i regnet.
 
KL:  Vad tror du vad din karriär skulle ha varit utan internet?
 
JB: Internet har varit en stor del av min karriär. Jag upptäcktes på YouTube. Jag använder Twitter, Instagram, Shots, och Fahlo för att kommunicera med mina fans på en daglig grundval. Saker skulle vara helt annorlunda utan den. Jag skulle definitivt inte kunna ha den personliga relationen jag har med mina fans utan sociala medier.
 
KL: Vad är ditt nästa steg i din fantastiska karriär?
 
JB: Jag kommer att börja arbeta på ett nytt album och en turné för 2015. Jag tog det sista året av och jag är glad att komma tillbaka till arbetet.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: